Річний звіт роботи школи

    У 2019 році школу було реорганізовано у філію опорного закладу загальної середньої освіти Васьковицький ліцей Коростенського району Житомирської області. Відповідно до наказу 12-К від 19.08.2019 року завідуючою Бехівської філії Васьковицького ліцею була призначена Бех Лариса Василівна. 
   Завдання сучасної школи – формувати життєві компетентності, які являють собою життєвий досвід особистості, необхідний для розв’язання життєвих завдань і продуктивного здійснення життя, як індивідуального проекту. Освіта має набути інноваційного характеру. Звідси – необхідність формувати особистість, здатну для сприйняття та створення змін.
Педагогічний колектив школи постійно працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, дотримуючись Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013, "Про інвазійну діяльність", "Про місцеве самоврядування", Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року, обласних та районних програм спрямованих на розвиток освітньої галузі, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, інших відомств.
     Розуміючи вимоги сьогодення педагогічний колектив Бехівської філії оновлює зміст, форми і методи навчально-виховного процесу, ставлячи метою формування високоінтелектуальної, духовно багатої особистості, якій притаманної почуття незалежності, національної самосвідомості, власної гідності, бажання працювати задля розквіту держави. Цьому і була підпорядкована науково-методична проблема школи «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра». З метою вирішення проблеми школи створено психолого-педагогічний семінар, голова -  Бордюг Л.М.
     З метою підвищення свого фахового рівня, ознайомлення з новинками педагогічного досвіду вчителі школи брали активну участь в роботі постійно діючих районних семінарів та творчих груп. Протягом року вчителі школи підвищували свій фаховий рівень шляхом участі в шкільній методичній роботі, в районних предметних методичних об'єднаннях та семінарах, шкільних та окружних педагогічних читаннях, шляхом самоосвіти. Більшість вчителів виписували фахові журнали. Методоб’єднання класних керівників мало на меті підвищити загально-педагогічну фахову майстерність класних керівників, надавало їм методичну допомогу. У зв'язку з впровадженням карантину та необхідності дистанційного навчання та його результативної організації вчителі філії проходили навчання, віртуально відвідуючи  семінари, вебінари, курси на сайтах ЖОІППО та Житомирської політехніки, створювали власні матеріали за допомогою платформ Google, На урок, Всеосвіта, тримали зв'язок з учнями у зручних обом соціальних мережах. Для всіх вчителів були проведені консультації з планування, ведення шкільної документації згідно з рекомендаціями МОН.
    Велике значення педагогічні працівники надають питанню реалізації інноваційних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Над цією проблемою школа працює вже не перший рік. Важливою в цьому питанні є вся методична робота, центром якої стала робота педагогічної ради. На засіданнях педради розглядалися такі питання: «Підсумки роботи педагогічного колективу за 2018-2019 навчальний рік та завдання на 2019-2020 навчальний рік, що випливають з проблеми, над якою працює школа у справі модернізації навчально-виховного процесу», «Про перевід учнів 1-4 класів у наступні класи», «Перевід учнів 5-8 класів до наступних навчальних класів», «Нагородження учнів 2-8 класів похвальними листами», , «Про застосування особистісно орієнтованого підходу на уроках і в позаурочний час», «Про дисципліну як шлях до ефективності та результативності навчальної діяльності учнів», «Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу», «Організація вчителів до уроків», « Виховання поваги до Державних символів України», «Міжпредметні зв’язки - одна із важливих умов підвищення якості знань учнів». Робота над вивченням цих питань була чітко спланована, був задіяний педагогічний колектив, крім того кожен вчитель працював над самостійно обраною темою, яка б розв'язувала проблему школи.
      Методична робота в школі була спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу педагогічних кадрів, вироблення інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу, підготовки вчителів до пошукової діяльності, залучення їх до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
    Організація методичної роботи в школі в 2019-2020 навчальному році включала в себе систему заходів, які забезпечують безперервність, впорядкованість, визначеність цього процесу як функціонуючої системи, і діяльність школи була спрямована на реалізацію чітко визначених принципів І організації методичної роботи, на основі яких здійснювався системно-культурний підхід до вдосконалення особистості вчителя й розвитку його творчого потенціалу.
Розв'язання проблем і завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дало змогу досягти певних результатів.
    Учні 7-9 класів брали активну участь в шкільних предметних олімпіадах з базових дисциплін. Переможці шкільних олімпіад брали участь в районному І етапі предметних олімпіад і показали достойні результати - 10 загальнокомандне місце. Учениця 9 класу Бовсунівська Вероніка здобула ІI місце з англійської мови
Учні школи були учасниками Міжнародного математичного конкурсу Кенгуру та Всеукраїнського фізичного конкурсу Левеня, природничого конкурсу Лелека, які цього року проводились в онлайн формі.
У філії проводиться виховна робота, яка спрямована на виховання школяра як свідомого громадянина і патріота своєї держави, фізичне і моральне виховання, формування навичок здорового способу життя, естетичне, трудове виховання та превентивне виховання. Для досягнення цілей виховної роботи були організовані та проведені наступні виховні заходи (деякі з них вже у онлайн формі під час карантину):
- Традиційний День знань.
- Захід до Дня Миру.
- Свято до Дня вчителя.
- Осінній ярмарок
- Заходи в межах акції «16 днів проти насильства»
- Козацькі забави
- Заходи до Дня писемності.
- Квест до Дня Святого Миколая
- Новорічний КВК
- Захід до Дня святого Валентина « Ідеальна пара».
- Відео-флешмоб до Дня вишиванки
Велику увагу вчителі та класні керівники приділяють національно- патріотичному вихованню, тому в школі протягом навчального року пройшло ряд патріотичних заходів.
- Літературні заходи (вікторини, уроки, присвячені діячам української культури)
- До Дня Голодомору 1932-33 рр.
- До Дня Соборності.
- До Дня Небесної сотні.
- Заходи до Дня Збройних сил України.
- До Дня Гідності та Свободи.
У цьому навчальному році також було обрано Президента школи та створено шкільний парламент, який дуже активно працював, організовував різноманітні заходи та слідкував за дотримання принципів шкільного процесу. 
У філії працювало 18 педагогічних працівників, з них 4 сумісники. 17 мають вищу освіту, 1 - середню-спеціальну.
Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновок, що колектив закладу в основному реалізував мету навчання, розвитку та виховання учнів

Популярні дописи з цього блогу

Тиждень англійської мови

Тиждень англійської мови

День вчителя у Бехівській філії🍁🍁🍁