Річний звіт роботи школи
У 2019 році школу було реорганізовано у філію опорного закладу загальної середньої освіти Васьковицький ліцей Коростенського району Житомирської області. Відповідно до наказу 12-К від 19.08.2019 року завідуючою Бехівської філії Васьковицького ліцею була призначена Бех Лариса Василівна.
Завдання сучасної школи – формувати життєві компетентності, які являють собою життєвий досвід особистості, необхідний для розв’язання життєвих завдань і продуктивного здійснення життя, як індивідуального проекту. Освіта має набути інноваційного характеру. Звідси – необхідність формувати особистість, здатну для сприйняття та створення змін.
Педагогічний колектив школи постійно працює над удосконаленням навчально-виховного процесу, дотримуючись Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013, "Про інвазійну діяльність", "Про місцеве самоврядування", Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року, обласних та районних програм спрямованих на розвиток освітньої галузі, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, інших відомств.
Розуміючи вимоги сьогодення педагогічний колектив Бехівської філії оновлює зміст, форми і методи навчально-виховного процесу, ставлячи метою формування високоінтелектуальної, духовно багатої особистості, якій притаманної почуття незалежності, національної самосвідомості, власної гідності, бажання працювати задля розквіту держави. Цьому і була підпорядкована науково-методична проблема школи «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра». З метою вирішення проблеми школи створено психолого-педагогічний семінар, голова - Бордюг Л.М.

Велике значення педагогічні працівники надають питанню реалізації інноваційних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Над цією проблемою школа працює вже не перший рік. Важливою в цьому питанні є вся методична робота, центром якої стала робота педагогічної ради. На засіданнях педради розглядалися такі питання: «Підсумки роботи педагогічного колективу за 2018-2019 навчальний рік та завдання на 2019-2020 навчальний рік, що випливають з проблеми, над якою працює школа у справі модернізації навчально-виховного процесу», «Про перевід учнів 1-4 класів у наступні класи», «Перевід учнів 5-8 класів до наступних навчальних класів», «Нагородження учнів 2-8 класів похвальними листами», , «Про застосування особистісно орієнтованого підходу на уроках і в позаурочний час», «Про дисципліну як шлях до ефективності та результативності навчальної діяльності учнів», «Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу», «Організація вчителів до уроків», « Виховання поваги до Державних символів України», «Міжпредметні зв’язки - одна із важливих умов підвищення якості знань учнів». Робота над вивченням цих питань була чітко спланована, був задіяний педагогічний колектив, крім того кожен вчитель працював над самостійно обраною темою, яка б розв'язувала проблему школи.
Методична робота в школі була спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу педагогічних кадрів, вироблення інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу, підготовки вчителів до пошукової діяльності, залучення їх до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Організація методичної роботи в школі в 2019-2020 навчальному році включала в себе систему заходів, які забезпечують безперервність, впорядкованість, визначеність цього процесу як функціонуючої системи, і діяльність школи була спрямована на реалізацію чітко визначених принципів І організації методичної роботи, на основі яких здійснювався системно-культурний підхід до вдосконалення особистості вчителя й розвитку його творчого потенціалу.
Розв'язання проблем і завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дало змогу досягти певних результатів.
Учні 7-9 класів брали активну участь в шкільних предметних олімпіадах з базових дисциплін. Переможці шкільних олімпіад брали участь в районному І етапі предметних олімпіад і показали достойні результати - 10 загальнокомандне місце. Учениця 9 класу Бовсунівська Вероніка здобула ІI місце з англійської мови
Учні школи були учасниками Міжнародного математичного конкурсу Кенгуру та Всеукраїнського фізичного конкурсу Левеня, природничого конкурсу Лелека, які цього року проводились в онлайн формі.
У філії проводиться виховна робота, яка спрямована на виховання школяра як свідомого громадянина і патріота своєї держави, фізичне і моральне виховання, формування навичок здорового способу життя, естетичне, трудове виховання та превентивне виховання. Для досягнення цілей виховної роботи були організовані та проведені наступні виховні заходи (деякі з них вже у онлайн формі під час карантину):
- Традиційний День знань.
- Захід до Дня Миру.
- Свято до Дня вчителя.
- Осінній ярмарок
- Заходи в межах акції «16 днів проти насильства»
- Козацькі забави
- Заходи до Дня писемності.
- Квест до Дня Святого Миколая
- Новорічний КВК
- Захід до Дня святого Валентина « Ідеальна пара».
- Відео-флешмоб до Дня вишиванки
Велику увагу вчителі та класні керівники приділяють національно- патріотичному вихованню, тому в школі протягом навчального року пройшло ряд патріотичних заходів.
- Літературні заходи (вікторини, уроки, присвячені діячам української культури)
- До Дня Голодомору 1932-33 рр.
- До Дня Соборності.
- До Дня Небесної сотні.
- Заходи до Дня Збройних сил України.
- До Дня Гідності та Свободи.
У цьому навчальному році також було обрано Президента школи та створено шкільний парламент, який дуже активно працював, організовував різноманітні заходи та слідкував за дотримання принципів шкільного процесу.
Методична робота в школі була спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу педагогічних кадрів, вироблення інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу, підготовки вчителів до пошукової діяльності, залучення їх до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес.

Розв'язання проблем і завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дало змогу досягти певних результатів.
Учні 7-9 класів брали активну участь в шкільних предметних олімпіадах з базових дисциплін. Переможці шкільних олімпіад брали участь в районному І етапі предметних олімпіад і показали достойні результати - 10 загальнокомандне місце. Учениця 9 класу Бовсунівська Вероніка здобула ІI місце з англійської мови
Учні школи були учасниками Міжнародного математичного конкурсу Кенгуру та Всеукраїнського фізичного конкурсу Левеня, природничого конкурсу Лелека, які цього року проводились в онлайн формі.
У філії проводиться виховна робота, яка спрямована на виховання школяра як свідомого громадянина і патріота своєї держави, фізичне і моральне виховання, формування навичок здорового способу життя, естетичне, трудове виховання та превентивне виховання. Для досягнення цілей виховної роботи були організовані та проведені наступні виховні заходи (деякі з них вже у онлайн формі під час карантину):
- Традиційний День знань.
- Захід до Дня Миру.
- Свято до Дня вчителя.
- Осінній ярмарок
- Заходи в межах акції «16 днів проти насильства»
- Козацькі забави
- Заходи до Дня писемності.
- Квест до Дня Святого Миколая
- Новорічний КВК
- Захід до Дня святого Валентина « Ідеальна пара».
- Відео-флешмоб до Дня вишиванки
Велику увагу вчителі та класні керівники приділяють національно- патріотичному вихованню, тому в школі протягом навчального року пройшло ряд патріотичних заходів.
- Літературні заходи (вікторини, уроки, присвячені діячам української культури)
- До Дня Голодомору 1932-33 рр.
- До Дня Соборності.
- До Дня Небесної сотні.
- Заходи до Дня Збройних сил України.
- До Дня Гідності та Свободи.
У цьому навчальному році також було обрано Президента школи та створено шкільний парламент, який дуже активно працював, організовував різноманітні заходи та слідкував за дотримання принципів шкільного процесу.
У філії працювало 18 педагогічних працівників, з них 4 сумісники. 17 мають вищу освіту, 1 - середню-спеціальну.
Аналіз підсумків навчального року дає підстави зробити висновок, що колектив закладу в основному реалізував мету навчання, розвитку та виховання учнів